I. Ustalenia ogólne
1. Klanem zarządza dowództwo.
2. Dowództwo składa się z dowódcy, zastępców dowódcy, dyplomaty, dowódców polowych, rekruterów.
3. Dowództwo decyduje o przyjęciu lub wydaleniu z klanu.
4. Dowództwo ma prawo nie konsultować swoich decyzji z pozostałymi członkami klanu.
5. Decyzje dowództwa są ostateczne.
II. Obowiązki Klanowicza
1. Używanie podczas gry programu do komunikacji głosowej Team Speak 3 - za wystarczające uznaje się przebywanie na kanale strefa ciszy, lub jednej z samotni.
2. Po 18 obecność na TS'ie klanowym jest obowiązkowa URUCHOMIONA GRA = Uruchomiony TS- NIEOBECNOŚĆ MOŻE SKUTKOWAĆ USUNIĘCIEM Z KLANU BEZ OSTRZEŻENIA
3. Reprezentowanie Klanu podczas gry w sposób nie naruszający dobrego imienia klanu, a w szczególności nieobrażanie innych graczy czy klanów.
4. Uczestnictwo w wojnach Klanów (CW) - obowiązkiem Klanowicza jest oddanie się do dyspozycji dowodzącego bitwą, który zadecyduje, czy klanowicz zostanie do niej powołany
5. Uczestnictwo w kompaniach - obowiązkiem klanowicza jest oddanie się do dyspozycji dowodzącego bitwą, który zadecyduje, czy klanowicz zostanie do niej powołany.
6. Uczestnictwo w bitwach treningowych - obowiązkiem klanowicza jest oddanie się do dyspozycji dowodzącego bitwą, który zadecyduje czy klanowicz zostanie do niej powołany.
7. Przestrzeganie zasad używania klanowego komunikatora głosowego:
*Pierwszeństwo głosu ma dowództwo
*Podczas CW, kompanii obowiązuje całkowita cisza, prawo głosu ma dowódca oraz dowódca polowy
*Obecnie wymaganym komunikatorem głosowym jest Team Speak 3
*Nie obrażamy innych współużytkowników oraz gości
*Przestrzegamy szczególnych zasad ustalanych przez dowódców podczas CW, kompanii, treningów. (głos mają tylko osoby wyznaczone przez dowódcę)
*Nie przekazujemy namiarów na komunikator głosowy osobom trzecim.
*Nieprzestrzeganie zasad używania komunikatora może skutkować odebraniem możliwości nadawania na kanałach.
*Obowiązkiem każdego Klanowicza jest zapoznanie się z regulaminem klanu.
III. Przywileje wynikające z bycia w klanie.
1. Prestiż.
2. Dostęp do klanowego komunikatora głosowego.
3. Możliwość udziału w Bitwach Klanowych (CW).
4. Możliwość gry w kompaniach, plutonach.
IV. Wojny Klanowe, Kompanie Plutony, Bitwy Treningowe
1. ZGŁASZANIE SIĘ DO BITEW JEST OBOWIĄZKOWE
2. Jeżeli Klanowicz nie zostanie wybrany do głównego składu pozostaje w poczekalni do czasu rozpoczęcia bitwy lub po zwolnieniu przez dowodzącego
3. OBECNOŚĆ NA TS OBOWIĄZKOWA PO 18 Godz. - nieobecność może skutkować usunięciem z klanu bez ostrzerzenia
4. W Czasie CW , kanał ustala dowództwo.
5. Lądowanie na określonych prowincjach odbywają się po godzinie 20.
6. Informacja o planowanych ruchach będą dostępne u Dowództwa oraz na komunikatorze głosowym najwcześniej po godzinie 20.
7. CW mogą obstawiać dowódca oraz zastępcy dowódcy.
8. O doborze składu decyduje dowodzący CW
9. Podczas CW nie używamy komunikatora wbudowanego w WOT oraz czatu w grze, a szczególnie nie wysyłamy komunikatów do przeciwnika bez zgody dowodzącego.
10. Kompanie - ilość klanowiczów oraz typ czołgów potrzebnych do walki określa typ kompani a o wyborze decyduje dowodzący kompanią.
V. Obecności Nieobecności
1. Nie wymagamy obecności 24/h na dobę i 7 dni w tygodniu.
2. Krótkie nieobecności do 3 dni nie wymagają zgłaszania
3. Dłuższe nieobecności należy zgłaszać do dowództwa poprzez komunikator głosowy z wyprzedzeniem lub wpisem na forum.
4. Nieusprawiedliwione obecności powyżej 30 dni będą skutkowały usunięciem z klanu.
VI. Postanowienie Końcowe
1. Nieznajomość regulaminu nie zwalania z jego przestrzegania.
2. Za nie stosowanie się do regulaminu oraz poleceń dowództwa grozi usunięcie z klanu.
3. Jesteśmy tu po to by grać razem, jeżeli planujesz unikać TSa, CW wspólnych kompanii i plutonów
zawsze można grać randomy, ułatwisz nam i sobie życie.